MASSAGE FOR ALL !!
Doakan aku berjaya!
Synrizzh: August 2012

Monday, August 13, 2012

SerOnOk Giler !!

best giler taDi , naek m0t0r g jAlAn2 :) he9 :D ,, best gler !! aQ yang bAwAk m0t0r Mila sHabAri dok kt bElAkAng , aQ gend0ng dye ,, Aini bw0p Aina ! he9 ,, :P ,,  da x tAu n0k tuLis aPe lagi ,, BuBye !!

Friday, August 10, 2012

baHaGia !!

x sAbaR asEw nAk tuNggU ari AhAd nim ,, hux9 ,, sbbnyer FAISAL dAh keNe ganTung sekOlah ,, yes !!! AFIQ ... ha9 ,, x sabr aSew ,, dyer tu paling seRabux dalam kelAss ,, teRutama sEkaLi FAISAL ,, ish2 ,, aQ n CyLah memey benci FAISAL .. Benci ,,,,,,,,,,,,
ahHhH!! benci SekALi ...!!
nasEb dAh keNe ganTung Sek0lah .. hahahhahahahaa .. memey sangat bahagia .  memey Arr .. ?? >__< 
sO anOyying !! hahaahah !! 
AFIQ , FAISAL n NAIN memey sehati sejiwa .. x abis2 kacau dax2 puan .. geli *tangan ke bahu mata ke atas* ha9 ..
memey arr !!
x sab0 aSew nOp ryew !!
m0od aQ skunk : X sAbO nOp ryew ., he9

(\__/)
(^‿^)
(")_(")
he9 ... bubye !!


Scha IeyzZaH !!! ^__^

Sunday, August 5, 2012

SeRaBuX !

urm , hari ni aq rsew mcm serabux gilO , entAh lAa kenApa ,, raSa badMo0d p0wn ade  .. entah laA , maybe sebab aq nak periksa k0wt . urm , b0sank giler .. hux9 , aq n cyLah memey gini . ari2 hidOp b0san , nak mcj ngan cyLah x d0p kedit . my m0m x beli lg kedit kt aq ..  rse nAk pergi bercUti jep , teNang kan diRi  , hax9 ,, nak g kAt PARIS , naeK kete Ferari , wadowh !! dgn cyLah , tp cyLah naeK keTe BMW . hax9 . maybe !!
mse kAt sekolah takDi , memang x belajar lansung .. memey b0san GiL0 ,, bdax kelas aq nim macAm x p0se jer , sebabnyer laRi sana laRi sini , x penat ker ?? teruTama seKali FAISAL ,,dia tu memey ketua bdax nakal kelazz aq ,, urm , asal diA jumPa 0wg jep mesti dia pukul ker .. x suKe FAISAL !!! benci - benci !!!
tp yg best nyer SMK Jeram nim , pengawas SMK Jeram sume baek2 belaka !! urm , sampai sini jer laa p0st kali nim ,, bubye !!

Thursday, August 2, 2012

HidOp Yang Sangat MembOsanKan!!

B0sank nye laa !! tengah layan perasaan yang tengah bahagia giler !! wadOwh .. hax9 ... sape tu ?? hax9 ..
Tapi if dah bOsank memang macAm Niy Laa jadI nyer .. hux .. ~_____~.. pOst kali ni nak cite pasal asilah laaa ..
pOst lepas ada , aq cite pasal asilah kan ?? haa.. dia tu nOty Gurlzz ,.. dia memang BFF aq ..memang best gler ahh kawan ngan dyer . Dyer memang memahami aq dr atas sampai ke bawah .. hux9 . WaN NuR AsilaH Bt WaN HusiN , dyer spOtting n aq gembira sesangat dapat kawan macam asilah ..
Aq panggil dyer cylah je laa.  hex9 . memang untung laa dapat berkawan dengan Cylah .. hax9 .. dia perangai sejibik @ sebijik macam lelaki ... dia meMang x suke Owg kacau dyer n x ske Owg belagak baek !! hix9 ..
klu sekali tengOk memang Orang nyer x laa lawa sangat . tp cOmel ... satu lagi , kalau laWa tapi belagak nak mampOs baek x payah ... hux9 .. aq memang anti Owg perasan dia bagus n belagak pandai *tangan ke bahu , mata ke atas * hax9 ..
so,Aq memang sangat sayangkan kawan aq iaitu CylaH ..... Dyer memang kawan sehidup semati aq .. bak kata pepatah berat sama dipikul , ringan sama dijinjng *ade ke peribahasa ini  ??* ...

Syarifah Nurul Izzah Bt Tuan Mohd Yasin  - Cheer_Gurlzz99
Wan Nur Asilah Bt Wan Husin - Noty_Gurlzz99

E-class-Scha Ieyzah
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan . All Right Reserved To Me.