MASSAGE FOR ALL !!
Doakan aku berjaya!
Synrizzh: July 2012

Sunday, July 29, 2012

Happy with CyLaH , MieYla And IeyzzaH

arini maybe hari yang paling best laa kot ,huhuhuhu ... seronok sangat sebab kawan aku cylah , mieyla mmg spotting ..arini aq nak cite pasal diorang laa ..

ASILAH
  Dia seorang gadis sunti tp perangai macam lelaki.Maybe sebab adik-beradik dia semua lelaki kowt ..
Dia jugak spotting,peramah n yang penting sekali dia baik.Tu yang best kawan dengan Asilah.Nama panjang dia Wan Nur Asilah Bt Wan Husin

AMILA
  Dia best jugak laaa.Kawan paling baik ahh..Perangai dia pown macam lelaki,tetapi tak pengkid.Dia tak suke orang yang belagak baik n depan baik tp belakang suka mengata.Satu lagi,dia x suke 0rang yang gedik n hipokrit.Tu Laa Amila....Nama Panjang dia Siti Nur Amila Bt Wan Shabari

Dua-dua kawan aku ni,Aku sayang semua.Mereka laa paling baik..

Saturday, July 7, 2012

Happy Time!!!

Arini gi sekolah,ade aktiviti pengawas...best giler...!!syok ah...yg bestnye,akak-akak tingkatan 4 buat keje mengecat tempurung yg busuk..kitorang x buat keje pown...hahahah...bahagia giler arini..Happy time with my Friend...hehehehehe...seronok gler time tu..maybe sbb aq x buat keje kot..hahaahah...ade gmbar wktu program tu...:)


hahaha..yg gmbar bwah tu gmbar kak ainul,,,comel dye..
Yg gmbar atas tu gmbar aq x wat ape2..heheheheh..bergosip jepp...
I Love SMK Jeram!!!!Diorang semua spotting...:P
Today I'm Very Happy...:)Happy!!!!!!
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan . All Right Reserved To Me.